„Live help“– puiki galimybė gauti reikiamą informaciją laiku

Live helpInformacija – žinios apie tam tikrus faktus, įvykius,galbūt netgi daiktus, procesus, idėjas, sąvokas ir kitus objektus, kurie kuriame nors kontekste turi kokią nors prasmę. Su dideliu informacijos srautu susiduriame kasdien. XXI a. – informacinės visuomenės amžius, kuriame informacija yra atvira (ji lengvai prieinama kiekvienam visuomenės nariui), išsiliavinusi (visuomenėje yra didelis srautas svarbios informacijos) bei nuolat besimokanti (visuomenės nariai nuolat mokosi, tobulina savo žinias). Informaciją žmonės gauna įvairiais būdais: nuotoliniu švietimu bei elektroniniu, ir skaitmeniniu mokymusi. Neretai ją būna sunku suvokti, todėl prireikia pagalbos norint tai išsiaiškinti. Tuomet ieškoma sprendmo būdų: klausiama draugo, kolegos, giminaičio, skaitoma literatūra, žiniasklaida, žiūrima televeziją, stebimi aplinkiniai. Dėl susidariusių aplinkybių, turima omenyje didelo srauto žmonių, kuriems reikia pagalbos ir atsakymų į nežinomus klausimus, yra sukurta „Live help“ sistema. Jos siekis ir tikslas suteikti savo klientams tiesioginį grįžtamąjį ryšį ar greitai spręsti iškylančias problemas. Kiekvienas savo interneto svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje gali įdiegti greitos pagalbos pranešimų sistemą. Tai labai paprasta ir nereikalauja ypatingai didelių lėšų. Paprastumą suteikia ir tai, jog nereikia diegti jokių programų Galima tiesiog ramiai be rūpesčių rūpintis savo verslu, o „Live chat“ suteiks galimybę bendrauti su savo klientais realiu laiku. Tai sukuria neįtikėtiną patogumą, greitumą, kokybiškumą. Yra galimybės suskirstyti operatorius į skirtingas grupes (techniniai klausimai, pardavimų, buhalterija ir kt.) ir peradresuoti lankytojus nuo vieno operatoriaus kitam. Atsakyti į tuos pačius klausimus greičiau galima naudojant iš anksto paruoštais atsakymų šablonais. Galima bet kada peržiūrėti visų pokalbių istoriją. Be jokios abejonės galima stebėti savo operatorių pokalbius realiu laiku ir taip kontroliuoti aptarnavimo kokybę. Visi pokalbiai su lankytojais šifruojami SSL protokolu, todėl tai yra ypatingai saugu. Vadinasi, „Live chat“ yra tai, ko reikia mūsų kasdieniniame gyvenime. Tai nuolatinė pagalba į mums rūpimus klausimus bei greiti, tikslūs, išsamūs atsakymai. O, tai, kad „Live chat“ tapo neatsiejama interneto dalis, byloja ir išaugęs jos populiarumas. Daugelis inetrneto svetainių bei parduotuvių jau yra įdiegusios šią sistemą ir tai palengvina žmonėms gyvenimą ir prideda papildomo laiko ir taip skubančiame gyvenime – nebereikia raustis po knygas, vadovėlius ir ilgai visko ieškoti interneto platybėse

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *